Den-nøgne-sandhed

Vanvittige resultater på MIKROBUDGET

Jesper Koch NEURO-BLOG @da Skriv kommentar

Ja, jeg er simpelthen nødt til at poste dette indlæg.
Fordi, jeg i går morede mig over en youtube-video med Martin Thorborg, hvor han siger at marketing er alt for dyrt og egentlig ikke har nogen effekt. Han foreslår også at al marketing skal erstattes med udvikling af bedre usability.
Martin har jo ret på et meget generelt niveau, hvis vi altså antager at TV-Reklamer, Brochurer, Telemarketing, SEO, Adwords, osv. er den eneste måde at markedsføre sig på.
Men han overser en meget vigtig pointe.
Hvis du er kreativ nok og forstår at anvende de sociale medier, så kan du skabe vanvittige resultater på mikrobudget
I Farum findes, der fx et ganske almindeligt malerfirma, som mener, at de har en rigtig god kundeservice.
Men, det siger de jo alle sammen.
Så Staubo lavede denne video, der skulle vise, hvor langt deres malere egentlig går for at kunden skal blive tilfreds.
Videoen fik over 20.000 visninger og blev produceret, stort set på et 0 kr. budget.

 

Det eneste du mangler, for at få en høj ROI i din marketing, er altså, at lave indhold, der er originalt og inspirerende nok, hvorefter du får indholdet til at gå viralt på de sociale medier.
Hav en dejlig dag
Jesper Koch, Ekspert i neuromarketing.
Mobil 61289797
Jesper KochVanvittige resultater på MIKROBUDGET

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *